Hamileliğe Hazırlık Nasıl Yapılmalı

Kadinpost

Administrator
Yönetici
#1

Hamileliğe Hazırlık Nasıl Yapılmalı - Eğer hamile kalmak istiyorsanız ya da bir süredir denemek istiyorsanız, dünyaya hayat verme yolculuğuna bedeninizi, zihninizi ve ruhunuzu hazırlamanıza yardımcı olabilecek bazı ipuçlarını burada bulabilirsiniz.

Hamileliğe Hazırlık Nasıl Yapılmalı.jpg

1. Diyetinizi temizleyin.
Birisini hamilelik için hazırladığımda, yaptığım ilk şey sağlıksız yiyecekleri diyetinden çıkarmak ve sağlıklı yiyecekler eklemek. İşte baktığım gibi: Bir bahçıvan her zaman toprağı değerli tohumlar yetiştirmeden önce olabildiğince beslenir, toprağın daha sağlıklı olması, tohumların yetişeceği daha canlıdır. Vücudumuz benzer: Hamilelikten önce fiziksel olarak daha sağlıklı, sağlıklı bir hamileliği korumak için çevre daha iyi. Sizi besleyen organik, hormonsuz, GDO içermeyen, tüm yiyecekleri yiyin.

2. Toksinlere maruz kalmanızı sınırlandırmaya başlayın.
EWG tarafından yapılan bir test, yenidoğan bebeklerin göbek kordonu kanında 287'den fazla toksik kimyasal bulundu. Bunlardan EWG, kansere neden olduğu bilinen 180 toksin, beyniniz ve sinir sisteminiz için toksik olan 217 buldu ve bulunan toksinlerin 208'i, doğum kusurlarına ve anormalliklerine neden oldu.

3. Bağırsaklarınızı iyileştirin.
Benim bütünsel beslenme uzmanı Elissa Goodman , hamilelik öncesi birkaç ay boyunca 50 ila 80 milyarlık probiyotikleri, 4 ila 8 ons aloe vera ve 1,500 mg L-Glutamin almanızı önerir .

4. Sıcak yiyecekleri yiyin
Akupunkturcu arkadaşlarından birkaçını doğurganlık için ne tavsiye ettiklerini sordum ve hepsi (mercimek çorbası ya da tavada kızartılmış sebzeler ve kahverengi pirinç) gibi sıcak yiyecekleri yediklerini söyledi. Düşünce, ılık bir rahim doğurganlık için daha iyidir .

5. Vücudunuzu besleyin ve doğurganlık smoothie ve bir folik asit takviyesi ile hormonlarınızı dengeleyin.
Eğer üç aydan kısa bir süre içinde gebe kalmayı umuyorsanız, daha önce folik asit aldığınızın daha iyi olduğunu aklınızdan çıkarmayın.

6. Glutensiz gidin.
Çalışmalar , açıklanamayan infertiliteye sahip kişilerin, glüten diyetten çıkarıldığında daha iyi gebelik sonuçlarına sahip olduklarını bulmuştur.

7. Bu yoga pozları:
  • Duvarı bacaklar
  • Çift güvercin
  • Kelebek
  • Uzanmış açı açı poz
  • Açık bacaklı ileri viraj
  • Kalça daireler…
Bunlar, üreme organlarını açar, gevşetir ve besler.

8. Stres ve dekomprese edin.
Stres, ovulasyonu baskılayabilen ve sperm sayısını ve cinsiyet tahrikini azaltabilen kortizol seviyelerini artırarak vücudunuza zarar verebilir. Stres ayrıca enerjinizi durdurabilir ve kan akışını daraltabilir vücudunuzu sıkılaştırır. Stresinizi yönetmenize yardımcı olacak şeyler:
  • Pratik yoga
  • Düşünmek
  • Nefes egzersizleri
  • Görüntüleme
  • Masaj
  • Doğada rahatlayın
  • Uyku
  • Destek aramak
  • Egzersiz
  • Akupunktur
  • Dergi
  • okumak
  • Rahatlatıcı bir banyo yapın
9. Olumsuz düşünceleri olumlu olanlara dönüştürün.
En iyi niyetleri olan insanlar düşüncelerini veya hikayelerini size yansıtacaktır. Sayısız kadına, bedenlerini çok yaşlı olduklarını düşünmekten ya da hamile kalmaları ve bu zehirli düşünceyi çözmelerine yardımcı olmak için çok fazla zaman harcadıklarını düşünmekten tam olarak gördüm. Aklımız çok güçlü, bu düşünceye dikkat et! Olumsuz düşünceleri olumlu olumlamalara dönüştürün, örneğin: Vücudum gebeliği için güçlü ve sağlıklı ya da hamile kalıyorum. Onları her gün evinizde görebildiğiniz, okuyabileceğiniz ve emebileceğiniz her yere koyun. Afrika'daki kadınların hayatında her zaman hamile kaldıklarını hatırlayın çünkü kimse onlara yapamayacağını söylemedi.
 


Üst