Kilo Vermek Ve Karın Yağlarını Eritmek İçin Hızlı Diyet Listeleri

Kadinpost

Administrator
Yönetici
#1

Kilo vermek ve karın yağlarını eritmek için çalışan ve yardımcı olan birkaç hızlı diyet vardır. En iyi zayıflama diyetlerinden oluşan listeyi sizin için hazırladık.

165

Hızlı kilo vermeyi planlıyorsanız, o zaman diyeti takip etmek çok önemlidir. Sadece birkaç gün veya birkaç hafta içinde hızlı ve kolay kilo vermeyi savunan birkaç diyet listesi vardır. Bunlar çökme ya da moda diyetleri olarak bilinir.

Bu diyetlerin, tüketilecek yiyeceklerden ve kaçınılması gereken yiyeceklerden oluşan belirli kurallara bağlı kalarak takip edilmesi gerekir; öngörülen süre içinde. Takip etmesi kolay olan ve aslında hızlı kilo vermeye yardımcı olan birkaç diyet listesi vardır.

Kilo Vermek Ve Karın Yağlarını Eritmek İçin Hızlı Diyet Listeleri

Takip etmesi kolay ve aynı zamanda kilo vermeye yardımcı olan en sağlıklı diyetlerden bazılarını seçtik. Onlara ayrıntılı olarak bir göz atalım.

Atkins diyeti

Atkins diyeti, karbonhidrat alımının kısıtlandığı yüksek proteinli, düşük karbonhidratlı bir diyettir. İndüksiyon fazı, devam eden kilo kaybı, bakım başına faz ve ömür boyu fazı gibi 4 faza ayrılır. İlk aşamada, karbonhidrat alımı% 20 kadar düşüktür ve her aşamada kademeli olarak artmıştır.

Lahana Çorbası Diyet

Lahana çorbası diyeti, işe yarayan en iyi diyetlerden biri olarak kabul edilir. Bu diyette, her gün yalnızca lahana çorbası, bazı sebzeler ve meyveler olması beklenir.

Kahvaltıda, öğle yemeğinde, atıştırmalıklarda, akşam yemeğinde lahana çorbası yiyebilir veya daha çok acıktığınızda yiyebilirsiniz. Ancak, bu diyetin sadece 3-7 gün boyunca uygulanması gerektiğini ve daha uzun süre kullanılması önerilmediğini unutmamak gerekir.

Glisemik İndeks (GI) Diyet

Düşük glisemik diyet planına göre, yalnızca düşük glisemik indeksi olan yiyecekler bulunmalıdır. Sindirim için uzun zaman harcadıklarından ve kilo vermeye yardımcı olduklarından karmaşık karbonhidratları ve yağsız proteinleri yemelisiniz.

Tam tahıllı, kepek, pirinç, arpa, tam yağlı süt, elmalar, armutlar, bütün sebzeler, yer fıstığı, vs. bazı düşük GI gıdalarıdır.

Düşük Carb Diyet

Düşük karbonhidrat veya glutensiz diyet, soluk bir diyet olmasına rağmen takip etmesi kolaydır. Adından da anlaşılacağı gibi, bu diyet planında kişi karbonhidrat, özellikle de rafine karbonhidrat alımını kısıtlamalıdır. Tüm tahıl ürünlerinden, nişastadan, rafine şekerlerden vb. Kaçınılmalıdır.

Master Temiz

Hızlı limonata olarak da bilinen Usta temiz diyet, en popüler diyet planlarından biridir. Detoks diyeti olsa da kilo vermede de yardımcı olur. Plana göre, 3 gün boyunca gün boyunca sadece limonata (belirli özellikleri kullanarak yapılmış) gerekir. Ana temizleme uzun süreli kullanım için uygun değildir.

Akdeniz diyeti

Kadınlar için en iyi diyetlerden biri olan Akdeniz diyeti izlemesi çok basit ve kolaydır. Akdeniz diyeti, tekli doymamış yağlarda yüksek olan sızma zeytinyağının eklenmesiyle karakterize edilir.

Organik olarak yetiştirilen taze mevsim meyveleri ve sebzeler gibi gıda tüketimini vurgulamaktadır. Bu diyette, sağlıksız yağlar yerine kepekli tahıllar, baklagiller ve fındık gibi lif bakımından zengin yiyecekler yenir.

Makrobiyotik Diyet

Bu, temel olarak tahıl, tahıl ve balıkla birlikte sebzeleri içeren tipik bir makrobiyotik menünün tüketimini içerir. Burada, haşlama, buharda pişirme, basınçlı pişirme, kaynatma ve az yağla veya hiç yağ olmadan ızgara gibi sağlıklı pişirme yöntemleri gereklidir.

Çiğ gıda diyeti

Bu diyette, yalnızca meyve, sebze, fındık, tohum, süt, hindistan cevizi suyu, fasulye ve diğer organik yiyecekler gibi çiğ yiyecekleri tüketmeniz beklenir. Çiğ gıdalar ayrıca cildin dokusunu da güçlendirir.

Sonoma Diyet Planı

Burada badem, kepekli tahıllar, domates, ıspanak, çilek, zeytinyağı, üzüm, brokoli, yaban mersini ve biber olabilir. Bu yiyecekleri tüketirken fazla tüketmemek gerektiğini unutmayın, aksi takdirde planın amacı kaybolur.

Güney Plajı Diyeti

Güney sahili diyeti, kötü karbonhidratları iyi olanlarla değiştirmeye odaklanır ve iyi yağlar ile kötü yağlar. Bir kardiyolog olan Arthur Agatston tarafından geliştirilen bu diyet, karbonhidrat kaynaklarının sadece düşük glisemik indeksleri varsa iyi olduğu ilkesine dayanarak oluşturulmuştur.

Yediğiniz yiyeceklerden trans yağları ve doymuş yağları yok etmeye çalışır. Diyet üç faza bölünmüştür, ilk faz 2 haftaya yayılmıştır.

Ton Balığı Diyeti

Ton Balığı Diyeti, kadınlar için kilo vermek için mükemmeldir. Her gün bir porsiyon ton balığı yemeyi içeren ve diğer besinlerle desteklenen 3 günlük bir diyet planı. Kilo kaybı için ton balığı diyet çok özel bir diyet planı izler.

Bölge Diyeti

Bu diyet planına göre, her gün sabit miktarda karbonhidrat (yaklaşık% 40), yağ (yaklaşık% 30) ve protein (yaklaşık% 30) tüketilmelidir. Hızlı diyet önerilerinden biri, karbonhidrat ve yağların daha sağlıklı seçeneklerine başvurmanız gerektiğidir.

1200 Kalori Diyet

Adından da anlaşılacağı gibi, 1200 kalorili diyet planında, günde yaklaşık 1200 kalori ekleyen yiyecekler tüketmelisiniz. Kilo vermenin en iyi yolu, bir günde tüketilen kalori miktarını azaltmaktır. 1200 kalorili vejetaryen diyetini de deneyebilirsiniz. Bu, en iyi kilo verme diyetlerinden biridir, çünkü taze meyve ve sebzeler içerir.

Bu diyetler uygun tavsiye ile takip edilmelidir. Bir de bu diyet planları ile ilişkili potansiyel yan etkilerin farkında olmalıdır. Baş ağrısı, mide bulantısı, baş dönmesi, karın rahatsızlığı vb. Ortak yan etkilerdir. İkincisi, hamile kadınlar, çocuklar, kronik hastalıklardan muzdarip insanlar doktora danışmadan bu diyetleri takip etmemelidir.

Daha önce belirtilen hızlı diyetler etkili olsa da, sağlıklı bir diyet ve egzersiz ile doğal bir kilo verme programının izlenmesinin kesinlikle uzun vadede yardımcı olacağını unutmayın. Öyleyse iyi düşünün. Sadece doktora danıştıktan sonra herhangi bir kilo vermek için diyeti takip etmek şiddetle tavsiye edilir. Kendine iyi bak!

Uyarı: Burada verilen bilgiler yalnızca okuyucuyu eğitmek içindir. Bir tıp uzmanının tavsiyesi yerine geçecek şekilde tasarlanmamıştır.
 


Üst